MidZuid

Werkt voor iedereen

Sociaal werkbedrijf !GO voor mensenwerk kreeg de afgelopen jaren te maken met veel veranderingen. Door de Participatiewet uit 2015 kwamen er bijvoorbeeld nieuwe werkzaamheden bij. Al die veranderingen riepen ook vragen op. Over identiteit, waarde en uitstraling. Een groep medewerkers pakte deze vraagstukken op. Met als resultaat een krachtige nieuwe missie: samen groeien in werk.

EEN NIEUWE NAAM EN EEN NIEUWE UITSTRALING
Nog voor de zomer van 2018 komen we met ons advies om verder te gaan met een nieuwe naam en een nieuwe slogan. In die presentatie lichten we onze keuze toe. We laten zien dat onze keuze voor de naam MidZuid en de slogan ‘werkt voor iedereen’ de verbinding weet te maken tussen het bedrijf en alle betrokkenen. En we laten de toekomstige uitstraling zien. We krijgen de handen op elkaar.

PRESENTATIE VOOR PERSONEEL
In de maanden na de zomer wordt toegewerkt naar de introductie van de nieuwe huisstijl. Alle bestaande middelen worden onder de loep genomen. De website gaat volledig op de schop, er komt een bedrijfsfilm en natuurlijk wordt de introductie voorbereid. De datum 18 december staat in ieders agenda. Dan is er de kerstborrel voor personeel en gaan we naar buiten. Bijzonder is dat tijdens de presentatie binnen, buiten al wordt gewerkt aan de nieuwe signing. Een precisie-operatie.

HET RESULTAAT STAAT ER
MidZuid gaat nu naar buiten. Met een nieuwe naam, huisstijl en positionering.

GELOOF IN ELKAAR
We zijn trots op het resultaat. Dat we in relatief korte tijd zo veel wisten te bereiken, heeft alles te maken met het vertrouwen in elkaar, het geloof in elkaars kwaliteiten en misschien wel het allerbelangrijkste, het nakomen van de vele afspraken.

Aanmelden voor nieuwsbrief

Aanmelden

© REACH BRAND STORYTELLERS