Roboflex

HIGHTECH ENGINEERS MET DE VOETEN IN DE KLEI

Tot 2020 heette Roboflex geen Roboflex, maar was het Produlas. Produlas is van oorsprong een lasbedrijf dat al in een vroeg stadium ervaring opdoet met gerobotiseerd lassen. Een succes.

De ervaringen van het bedrijf worden vertaald naar oplossingen voor derden. Hierdoor verandert het bedrijf door de jaren heen van productiebedrijf tot technisch leverancier. Het maakt dat de naam en uitstraling niet meer passen bij wat het bedrijf is gaan doen: robot- en cobottechnologie implementeren in industriële processen.

Reach biedt advies en komt met een voorstel voor een nieuwe naam en uitstraling die recht doet aan het hightech karakter van het bedrijf. Tegelijk stellen we vast dat het bedrijf altijd met de spreekwoordelijke voeten in de klei is blijven staan. Praktisch en toegankelijk en altijd gericht op de optimale oplossing. Dat verhaal hebben wij vertaald naar verschillende middelen waaronder de nieuwe website.

meld JE AAN voor DE nieuwsbrief

Aanmelden

© REACH BRAND STORYTELLERS