IVG

Informatiecentrum voedingssupplementen
& gezondheid

Het Informatiecentrum voedingssupplementen & gezondheid biedt voorlichting over voedingssupplementen met wetenschappelijk onderbouwde informatie. Reach ontwierp het nieuwe beeldmerk en de website. Ook werden we gevraagd de introductiecampagne met online banners en commercials te maken. We zijn trots op het resultaat en de geweldige samenwerking met het team van het informatiecentrum.

Logo en website
De uitdaging was om een naam te bedenken die in alles de lading dekt. Dit is uiteindelijk Informatiecentrum voedingssupplementen & gezondheid geworden. Vervolgens hebben wij een logo en beeldtaal ontwikkeld en dit door vertaald naar een nieuwe website. De inrichting is daarbij optimaal afgestemd op het online zoekgedrag naar nut en veiligheid van voedingssupplementen (vitamines, mineralen en kruiden).

Introductiecampagne
Na het opleveren van de website volgt een landelijke introductiecampagne met onder andere online banners en commercials die eveneens door Reach zijn geproduceerd. Met dit materiaal worden in eigen beheer de eigen kanalen bewerkt. Reach verzorgt de social campagne via Facebook en Instagram over een periode van twee maanden.

meld JE AAN voor DE nieuwsbrief

Aanmelden

© REACH BRAND STORYTELLERS