Agrifirm GMN

Expertisecentrum Bloembollentelt

Nederland is wereldmarktleider op het terrein van bloembollen. Jaarlijks wordt er voor talrijke miljoenen euro’s aan bloemen en bloembollen geëxporteerd. Het bedrijf Agrifirm-GMN speelt landelijk een vooraanstaande rol in advies en teeltbegeleiding. Om de eigen kennis en die van diverse netwerkpartners nog beter te clusteren, is een kennis- en innovatiecentrum met proefvelden door heel Nederland opgericht.

NAAM EN LOGO: GROEN EN BLAUW
De keuze voor de naam is gebaseerd op het samenbrengen van expertise en de verbinding maken met de teelt en de teler. Daarom was ons advies te kiezen voor Expertisecentrum (en niet voor kennis of innovatiecentrum) en voor Bloembollenteelt (en niet voor bloembollen).

Het beeldmerk is een combinatie van een bloembol (groen) en een huis, het expertisecentrum, (blauw).

WEBSITE EN VIDEO
Na akkoord op het beeldmerk ging binnen een week de (introductie)website live. Met daarop een korte pitch met ambities en doelstellingen en een corporate video op basis van beschikbaar videomateriaal. Reach schreef het script en maakte de montage (edit) met voice-over.

meld JE AAN voor DE nieuwsbrief

Aanmelden

© REACH BRAND STORYTELLERS