Agrifirm - GMN

BOL&TEELT: MAGAZINE VOOR DE BLOEMBOLLENTEELT

GMN was tot 2020 een zelfstandig bedrijf actief in de bloembollenteelt. Per 1 januari ging het bedrijf samen met de bloembollentak van Agrifirm. De nieuwe naam van het bedrijf is Agrifirm-GMN. Het samengaan levert direct synergie op. Bijvoorbeeld op het terrein van kennis en onderzoek met onder andere de ontwikkeling van het Expertisecentrum Bloembollenteelt. Om met de nieuwe organisatie nadrukkelijker te communiceren naar de markt wordt Reach gevraagd om een relatiemagazine te ontwikkelen.

VAKBLAD VOOR BOLLENTELERS
In overleg met marketing wordt allereerst de bladformule gemaakt met een uitgebalanceerde mix van achtergrond, technische informatie, ontwikkelingen in het vakgebied en interviews in de keten. Reach biedt ondersteuning in het volledige traject van ontwerp, fotografie, interviews, tekstredactie, drukwerk en verspreiding. Zeker vermeldenswaard is dat de doorlooptijd vanaf akkoord op offerte tot de deurmatdatum in maart minder dan twee maanden in beslag nam.

meld JE AAN voor DE nieuwsbrief

© REACH BRAND STORYTELLERS