Passie voor Onderwijs Drechtsteden
Passie voor Onderwijs Drechtsteden
- Strategie
- Social Media campagne
- Videoproductie
- Krant
- LED-advertenties
Er is een tekort aan leerkrachten in het basisonderwijs. Daarom werd ons de vraag gesteld meer zij-instromers aan te trekken richting het onderwijs.
Onlinecampagne, krant & LED-advertenties
Dit resulteerde in de campagne ‘Word leerkracht in de Drechtsteden.’ Ook verspreiden we aan ruim 20.000 leerlingen de bijbehorende krant, met achtergrondverhalen van leerkrachten over hun passie voor het onderwijs. Deze krant verschijnt dit jaar drie keer: in februari, mei en september. Na het verschijnen van elke editie gaat de campagne op LinkedIn verder.
Op passievooronderwijsdrechtsteden.nl/verhalen-uit-het-onderwijs/ staan alle achtergrondverhalen van leerkrachten met een passie voor onderwijs. Ook zijn langs belangrijke doorgaanswegen in de Drechtsteden LED-advertenties te zien. Na de LinkedIn-campagne ‘Passie voor Onderwijs’ en het uitkomen van de krant editie 1 ‘Word leerkracht in de Drechtsteden’ zijn er 42 aanmeldingen van deelnemers, die interesse hebben zij-instromer te worden. Een campagne met het gewenste resultaat dus!
Sustainable Development Goals
Wij helpen Passie voor onderwijs Drechtsteden bij de invulling van SDG 4: Verzeker gelijke toegang tot kwaliteitsvol onderwijs en bevorder levenslang leren voor iedereen.
Blijf op de hoogte van activiteiten van Reach Brand Storytellers! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Bel, mail of – nog leuker –
kom gezellig langs.
Bredaseweg 108a
4902 NS Oosterhout
+31 (0) 162 40 38 86
reach@brandstorytellers.nl